Birthday!

Grattis grattis till mig!
Jag hatar att fylla år, eller jag avskyr att måste bli äldre men det är kul att se att så många vänner kommer ihåg en på födelsedagen. Människor man trodde hade glömt bort at man existerade hör utav sig. DÅ blir man glad. Det värmer. Hälsningen från USA var underbar, synd att vi inte hann säga hejdå men jag sänder en hejdåkram här på cyberspacen istället.
Det är grått och trist väder idag. tyvärr...
image9
Denna fick jag på morgonen av min älskling..
det är finsk design med bergkristall...känns bra att ha smycken i nordisk design.
Man ska värna om sina rötter...inte för att jag har finskt blod i mig...vad jag vet iaf. alla är vi väl en blandning.

Det ska bli så spännande ikväll, det är något i görningen...

Aja nu ska jag fortsätta plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0