Studiebidraget...

Studiebidraget kom idag, men jag ska inte handla något mer denna månad, måste hålla i mina få slantar om jag ska ha råd att åka och hälsa på en kompis i Linköpng. Vem vet kanske jag kan fynda något där istället...och har jag då sparat i en hel månad (som det blir då) tycker jag att jag får unna mig något...haha.

Idag har jag suttit hemma och pluggat hela dagen, usch. Man känner sig så instängd, tur att jag var och tränade på morgonen i alla fall, det räddade min dag. Sen så har jag förstås bakat matbröd idag som värsta hemmafrun. Synd att man inte var lika rik som de i desperate..haha. Jag är feminist men jag hade tusan ändå kunnat tänka mig att vara hemmafru...då hade jag bara rest runt och gjort goda gärningar i världen som Angelina Jolie. Jag tar ju för givet att min man är snorrik om jag skulle vara hemmafru.

Om jag hade fått shoppa hade jag köpt en svart minikjol, har redan en rutig men behöver en svart till vardags och en stickad vinröd klänning. Då hade jag blivit lite nöjd =)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0