Pirrigt...nu är jag en sjuksköterska.

Så var man färdig sjuksköterska. Det är helt knäppt att jag har en titel och att jag ska skriva under med mitt eget namn helt plötsligt. Ibland när jag tänker på det blir jag glad och stolt över mig själv. Och ibland när jag tänker på det blir jag skräckslagen och vill bara gräva ner mig någonstans. Idag på vägen hem gick jag förbi posten där de satt och sortera brev. Då kände jag en extrem önskan att bli brevbärare och slippa ansvar över andras liv. Det skulle vara så skönt.... Hur var det för dig att bli färdig sjuksköterska???

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis Hjartat! Jag ar jattestolt over dig. Vet att du kommer ta extremt bra ansvar av andras liv.

2008-01-22 @ 03:18:26
URL: http://mysocalled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0