Suck....

Jag vet inte vad som är fel...får inte till mellanslag på inlägget från i natt.
Godmorgon förresten, Här fick vi sovmorgon till hakv åtta. Eller det är som det ska egentligen. Bara det att vår kära Bebbe börjat vakna sex till sin fars väckarklocka trots att han egentligen brukar sova till sju. Trött är jag hur som helst eftersom jag inte kunde sova igår. Har ändå orkat diska undan allt från igår och nu äter jag jordgubbar.
Först hade jag N i selen så han hjälpte att diska. Nu har han suttit nästan en halvtimme på golvet med sina leksaker. En i var sin hand och pratat för sig själv. Inte ålat omkring som han brukar runt hela rummet. Undra vad det betyder. Om det betyder något alls. Hoppas det betyder att han är en lekare. Jag var en lekare. Kunde leka i timtal med mina kompisar med samma leksaker under en kväll. Nå jag läser nog in för mycket, men hoppas vi kan lyckas behålla detta lugn i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0