Massage

Äntligen tog vi oss i kragen, löste in våra presentkort och gav ryggen en välförtjänt massage. Att titta ner i en soppåse och höra butikens stök var sådär, men genom att blunda och bli knådad på ryggen gick det att förbise. Så skönt!. Men shit vad vimmelkantig jag var efteråt. Tur att jag inte hade bilen som det var tänkt. Jag var inte riktigt med i matchen. Det snurrade, flimrade och värkte till och med lite i ryggen. Tog mig ändå in på en affär och köpta lite barnkläder men hörde inte vad kassörskan sa. Väl hemma somnade jag på soffan i en konstig dvala. Det var/är en konstig upplevelse har aldrig varit med om att en massage kan ge det. Kan väl vara som en vän sa, att det beror på att jag bar på många spänningar. Nu känner jag mig någorlunda som vanligt igen. Efter en halv dag. Spännande att träna imorgon om man känner sig mer ledig i kroppen.
Nu är det dax för vår nya favoritserie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0