Nattuggla still going strong

Ja det är som vanligt. Har varit hur trött som helst idag och längtat efter den stund när jag får lägga ner huvudet på kudden igen. När jag sen äntligen gjort det kan jag inte somna. Känner mig pigg. Ögonen är klarvakna. Gick till slut upp för att försöka göra mig trötta till mig genom att googla. Ingen ide att vrida och vända på mig i en timme till. Synd bara att man snart ska upp. Nå imorgon får jag vara trött, då kanske jag kan somna på kvällen.

Över till annat.
Jag som har så många läsare. ;) Kan ni inte säga vad det är det viktigaste på ett julbord? Måste komma på vad jag ska bidra med till årets julbord.


Kommentarer
Postat av: linn

efterätt, glögg, godis, bröd, en god sallad. =)

2011-12-16 @ 12:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0