Advent.

Visst är det Advent idag? Eller? Känns så konstigt som för tidigt. Jag vågar inte ens tända första ljuset, vill ha någon sorts bekräftelse på att det är advent. Kollade tidiningen på nätet men de skrev inget om det. Så är fortfarande oviss. Kanske nyhetsmorgon kan bekräfta det...
ok, detta såg inte så gott ut men det ÄR gott
Ok, ser inte såå gott ut på bilden men ÄR väldigt gott. Men är lite av ett beroendeframkallande bröd.
.
Hur som helst såå tog jag mig faktiskt i kragen i fredags och satte igång en deg som jag på lördagsmorgonen bakade ut. Så nu har vi hårdbröd. Mumsigt blev det oxå. Passade på att bjuda på det till middagen som vi sedan hade med min syrra. Vi åt älgfärsbiffar med chevreost, pressad potatis och en supergod grönpepparsås. Efterrätten hade min svåger gjort. Någon sorts panacotta fast krämigare med vit choklad, bär och grönpepparkorn även här. Mumma. Tror detta blir en rätt att använda vid bjudningar. Det är kul att hitta en rätt man vet att man kan lyckas med och därmed akn använda att bjuda på.
Sen blev det Så mycket bättre. Gud vad jag gillar Etype. Väldigt sympatiskt människa.
Idag blir det tacos och förhoppningsvis lite träning.
.
GLAD ADVENT!!

Kommentarer
Postat av: Fritt!;)<3

Jag vet inte vrf det inte går att göra mellanslag, kan bara vara fel med blogg.se, det är ju det ibland.

Man kan göra header i paint, vet inte riktigt om hon använde photoshop men jag tror inte hon har det så tror hon gjorde i paint!:D

2011-11-28 @ 16:15:59
URL: http://friitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0