Tuff?

Det har hänt något med mig sen jag blev mamma. Jag sitter här nu med färg i håret. Jag färgar håret!!!
Mörkt. Även om jag är nervös och hjärtat bultar som bara den så är det inte alls som innan barn, då hade jag aldrig ens köpt hem förpackningen av rädsla. Jag hade bara sneglat på den i affären och önskat att jag vore tuff som de andra tjejerna eller att man kunde ha peruk. Byta hår varje dag efter humör..
I våras gjorde jag ju oxå håret mörkt hos frissan (färgen rann ut direkt dock) och jag trodde jag skulle känna som vanligt efteråt, att jag bara ville hem och gräva ner mig för att jag inte var blond längre. Inte ens försöka titta mig i spegeln och känna om det var fint. Men jag tog det med lugn och lät mig till och med titta och känna på det ifall jag gillade det. Jag kände mig väldigt mogen och gillade tom förändringen. Vi får se hur det går denna gång....
Lite skeptisk till att jag ikväll drar till sthlm och därför inte har tid att göra om ifall det blir fel, och verkligen inte kan gömma mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0