Spanien here we come!

Så har vi äntligen bokat oss en resa. Tack vare Jonny måste jag säga. Jag pratar mycket men är seg på att tag i saker speciellt när jag är lite snål. Åtta dagar i Spanien med två 16-månaders killar. Det ska bli så spännande! Men det är snälla grabbar och vi är avslappnade vuxna så vi kommer nog ha det hur bra som helst och kommer råda bot på det mesta. Jag tror det med barn ofta gäller att man själv är inställd på att det kommer gå bra och om barnet skulle bli gnällig eller liknande ska man strunta i att det sitter människor runt omkring. Gör man det blir man uppstressad och barnet mer stressad och avslutningevis springer man därifrån med andan i halsen och röd i fejjan. Lättare sagt än gjort men så ska jag försöka filosofera när Nils vill annat än oss. Eller vad tror ni?
Nå längtar så efter miljöombytet, med god mat i goda vänners sällskap!

Nu måste jag bara kolla sommarkläder...Yey!! Har äntligen en legitim orsak att titta på kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0