Tjorvigt

Shit vad komplext det blev. Jag vet inte vad jag tänker längre. Menar En del väljer att bo i lägenhet och tycker det är det bästa. Jag bor i hus och tycker det är det bästa. Inte tar jag illa vid mig av att en lägenhetsbo talar om hur härligt det är att bo i lägenhet. Fast om samma person alltid försökte få mig att flytta till lägenhet hade jag kanske blivit less? Eller?
Och jag hade definitivt blivit less om jag la upp en bild på facebook på mitt hem med tända stearinljus och någon kommenterade att jag inte skulle glömma att släcka dem.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad dessa saker är jobbiga..

Jag tycker att det är onödiga kommentarer.. Speciellt om det är någon man kanske inte står så nära som kanske inte ens sett hur Nils lever sitt liv? Han har ju det för bra för att vara sant!



Kommentarer, dessutom från okända, verkar man få redan när barnet är i magen.

"Men guuud va stor du har blivit!" och nästa dag kommer en annan och säger " Men guuud, det syns ju inte alls att du är gravid ens en gång!"

Jaha... Nä men jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag har så stor men samtidigt så pytteliten mage! Har ni kanske nått litet förslag hur jag kan få den mindre och större? Snälla säg till i så fall!.. För jag kan ju göra så väldigt mycket åt saken så det är bra att ni säger till hur ni tycker den ser ut... Hade ju också räckt med "Va fin mage du har".. Men nej... Analysering av magen ska det va!



hahhaha.. Nä skämt och sido. Det är jobbigt när alla ska tycka och tänka åt en när alla dessa tyck och tänk är så olika! Då kan man lika gärna hålla igen och låta människor göra på sitt vis... tills den dagen man själv ber om råd.

2012-01-13 @ 21:18:46
URL: http://willewilliam.blogg.se/
Postat av: vicky

JA Johanna! Jag minns hur det var. Alla hade åsikter om magen även okända människor på stan typ. Och många tyckte att det var helt ok att be den gravida att visa upp magen. De ville typ att man skulle lyfta upp tröjan. Som att så fort det flyttat in en bebis i min mage så är det en offentlig bostad och inte min mage längre.



Å så alla som sa, du har en pojkmage, nej du har en flickmage det är jag säker på. Roligt hur en del var så säkra på sin sak trots att man sa att man visste att det var en pojke så kunde de fortsätta. Nej nej det är en flickmage det ser jag.



haha nä känns som om man är så arg på alla men det var jobbigt när alla verkligen alla tog sig friheten att bedöma min mage. Speciellt när det tog ett tag för sig själv att acceptera att kroppen förändrades.

2012-01-15 @ 19:20:17
Postat av: Fritt!;)<3

Sv; Tack. Ska försöka lägga in så ofta jag kan :)

2012-01-15 @ 20:52:29
URL: http://fritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0