Träning och Samvete.

Å nu så har mitt löpband kommit!! Jipiee!!
Jag stod redo färdigsminkad och respektabel kl 0800 när lastbilen körde fram. Killen som lastade av var såklart ensam och mitt löpband väger 110kg. Eller mitt paket väger så mycket. Stackars kille. Har så dåligt samvete, fick honom att bära eller rättare sagt släpa in löpbandet i garaget. Jag bara öppnade garageportarna och sa att där ska det vara. Han slet nästan liggandes i snön och jag stod som en prinsessa med min lilla prins på armen. Hade ju såklart kunnat hämta matstolen och satt Nils i den för att sen bära med honom men allt går så fort.

Jag är så glad att det är inomhus men samtidigt har jag så dåligt samvete att han fick slita så för mig. För egentligen lyfter de aldrig in grejerna, det ingår inte i priset utan de lämnar bara av paketen så nära huset som möjligt... Stackars kille. Han kanske föll för mina långa ögonfransar. Och även om hans rygg gick av så gjorde han en person glad idag, eller hur? så ska jag tänka!

Nå nu är det hur som helst inte länge kvar till mitt lilla Gym är i ordning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0