Lite dålig uppdatering kanske....

Eller väldigt dålig kanske, men helt plötsligt går tiden hur fort som helst. Har jobbat lite extrapass och har då blivit extra trött och inte orkat mig på några utsvävningar annat än leka med nils och se på tv efter hans sängtid.

Vi har nyss suttit och knåpat ihop ett veckomatschema. Är faktiskt sjukt sugen på att laga mat och testa nya recept, bara det att när det väl är morgon och jag ska börja så hittar jag inte orken att ta tag i det. Nå någon morgon kommer energin vara där och då ska jag laga mat som bara den.

I veckan ska vi äta:
-pasta med salsicca
-torsk med potatis och citronkräm
-marinerad kyckling med bönor och tagliatelle.
-hemgjorda vilthamburgare med västerbottensost
-rostbiff med potatismos och kantarellsås

Det kanske verkar som en lyxvecka, men köttet är älg och finns i frysen och kycklingen har vi oxå hemma vilket gör veckans matsedel rätt billig i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0