Det där med hormoner..

Det är helt sjukt, som ett brev på posten kommer den där längtan efter att få boa och göra i ordning inför den lilla bebbens ankomst. Ett ikea-besök är inplanerat och just nu sitter jag och googlar kring mat och bak. Tänker på vad vi ska baka och laga för maträtter som vi kan fylla frysen med inför de första veckorna då vi bara vill mysa och ta det lugnt med familjen. Har även flera projekt som jag ska ta mig an med symaskinen. Som vanligt så ser jag fram emot att få börja med alla mina projekt, det bara kliar i händerna, men samtidigt är jag så bra på att stressa upp mig för att hinna med allt jag vill. Måste gå och skriva en lista så att jag kan slappna av.

Nä nu blir det en powerwalk i garaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0