Silikon och Nervgift.

Jag har nu suttit i en timme och försökt knåpa ihop ett inlägg angående skönhetsoperationer och kroppsideal. Men jag blandar ihop alla ord och tjorvar till alla meningar så att jag tappar bort mig själv. Det är inte ordning i mitt huvud just nu så jag tar helt enkelt och skjuter upp det inlägget till sen.


Just nu känner jag mig så irriterad, vet inte vad det är. Jag är arg på mina fingrar som slinter på tangenterna, jag är arg på min lugg som ramlar in i mina ögon. Jag blir galen på alla små ljud, som när det knäpper i väggarna,i någons fotled eller fåglarna där ute. Är jag trött, hormonell eller galen? Eller kanske stressad? Är det någon annan än jag som kan känna så här ibland? Tror förresten att det är denna irritation som förmörkar min hjärna så att jag inte får ihop ett vettigt inlägg.


I helgen har vi i alla fall äntligen fått fixat lite i vårat uterum...känns jättebra. Ett steg i rätt riktning för att få huset i ordning inför en liten killes ankomst. Nu ska jag nog ta en timme av tystnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0