Tingsek

Har just varit och sett på Tingsek. Hade aldrig hört honom innan men när en kompis hade en biljett över så tänkte jag att what the ****. Klart man vill se på livemusik, en fredag och som ett bra avbrott från pluggandet.
De var bra live. Det var intressanta grabbar att se på. Bra på scen, och grymt duktiga på instrument. Imponerad!! (lätt att impa på en så otalang som jag) Trummisen är jag säker på att jag sett någon annan stans, kände igen honom så himla mycket. Men tyvärr hörde jag inte ens namnet när de presenterades. Nä men jag är inte något stort fan ännu, och vet inte om jag kommer att lyssna på skivan någe mer då det inte riktigt är min musiksmak ändå.....tyvärr.


Det finns inget bättre än livemusik....

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0