Stora Beslut.

Jag har tagit ett stort beslut. Stort för mig i alla fall, litet för männskligheten, Jag ska avsluta mitt gymkort på mitt älskade favoritgym Helex. Har varit medlem sen jag fyllde 18, med undantag för ett kort break en sommar. Det känns redan tomt i mitt hjärta. Skulle ha gjort det idag men förmådde mig inte. Nästa gång, då..

Jag har även tagit ett till stort beslut, kanske större. Dessutom har jag gjort slag i saken med Jonnys hjälp. Jag har beställt ett löpband. Känns pirrigt och kul, brukar inte göra sådana stora inköp förutom resor men det är en helt annan sak. Jag tror alltid det är steg närmare lyxfällan, därför pratar jga mest men gör sällan slag i saken. Tack och lov för min Jonny. Utan honom hade jag aldrig bott i hus, Ägt en endaste bil för att inte tala om att byta bil, renoverat huset, köpt mina drömmöbler, köpt ett löpband osv. Jag är rätt tragisk egentligen när jag tänker efter. Tur att Jonny räddar mig från att hamna i det träsket. haha.

Nå hur som så känns dett helt rätt. Det kommer underlätta min träning något fantastiskt. Längtar tills det kommer och jag får inreda mitt lilla gym. Är verkligen superpepp på att träna just nu!!!


.Här är mitt Löpband: http://www.motionsexperten.se/lopband-master-t760-c-22_0_13.html

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul med ett eget löpband! Då kan du springa när som helst fast det är snöstorm =)

2012-01-12 @ 13:06:57
Postat av: Jihanna

Åh va avis jag blir.. Vill oxå har ett löpband.. Kanske jag kan iallafall titta på d når vi hälsar på? Se men inte röra:)



Ja vilken tur att du har Jonny!:) annars hade du suttit i en pytte lägenhet utan möbler och löpband!:)

2012-01-12 @ 13:14:31
URL: http://willewilliam.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja Johanna klart du kan få titta på mitt sprillans nya skinande löpband. Jo tack och lov för jonny. Vem vet var jag hade varit då i livet. Fast jag hade iofs varit rikare då jag inte köpt något dyrt alls. =)

2012-01-12 @ 22:01:00
Postat av: vicky

jag hade nog bott kvar på edefors...

2012-01-12 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0