Godis

Åååå jag är så godissugen. Har inte ätit godis på en månad ungefär. Ingen tid alls. Det är så hemskt, trodde aldrig att jag var så här beroende som jag verkar vara. Jag tänker jämt på godis.
Det är ju inte som att jag slutat med socker, utan jag äter min sylt och ketchup. Och fikar, fast har ju aldrig varit en fikaperson. Får jag välja mellan fika och godis väljer jag godis alla gånger. Vill inte ha en chokladkaka heller, utan lösgodis. Mums.
Nå tänkte bara att ni skulle få veta. Så känner jag idag och många dagar. Men jag tänker inte vika mig....Never...eh...inte idag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tora

Ja det var roligt läsa nu vet jag vad jag ska ha med mig nästa gång jag kommer. Hoppas Nils inte blir sjuk så han smittar ner dig när du nu snart ska jobba.

2012-01-26 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0