Morgonträning har guld i...

...i benen? Ja nått iaf. Skönt är det att starta morgonen med motion. Då kan man njuta än mer utav den flådiga hotellfrukosten. Känns till och med som om det ryms mer frukost i magen. Tänk om man hade haft ett gym hemma så att man kunde göra så varje morgon.

Stackars vårat lilla hjärtegryn här. Han får så dåliga rutiner. Sommar sent och får sen inte vakna när han själv vill utan vi tvingar upp honom till frukosten. Han ligger och vrider sig som värsta tonåringen. Dock har han bättre humör.

Igår åt vi middag på en italiensk restaurang i gamla stan. Väggarna var fylldaav bilder på kändisar som varit där och ätit. Mestadels bilder på Måns Zelmerlöv och Joe Labero dock. De förekom på flera bilder.

Nå maten var super men restaurangen var allt annat än barnvänlig. De trodde Nils skulle slå sönder tallrikarna och de såg måttligt förtjusta ut över att vi hade en vagn.
I dessa lägen har man två val. Antingen tjurar man ihop. Kräver sin rätt som kund och låter dem sucka ocv stöna bäst de vill fast man haf lustatt ge dem en höger. Eller så kan man så går man sonika där ifrån med en högljudd suck. Jag är en olovsson. Jag tjurar ihop. Jag ska allt äta där jag vill. Ingen bestämmer över mig :p. Eller jag är inte riktigt så hård men lite av mkn far finns det i mig i alla fall. Jonny är oxå en tjurskalle. Hehe. Men vi stannade inte mer än nödvändigt. Så kul var det inte att vara på en suckig restaurang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0