Lördag.. en helt vanlig dag

Suck..alla andra firar att det är lördag vilket betyder ledighet, kanske fest, god mat, bio eller kanske en weekend i stugan. Alla andra utom jag och några få till stackars studenter. Sen man började plugga försvann den där känslan av att Yes! helg. Vadå helg? det finns inget som heter så. Så här sitter man, pluggandes alldeles för hårt och alla andra gör sig redo för sin mysiga lördagskväll.
Det finns dock fördelar...jag kan ha en helt vanlig tisdag ledig å då kan man hinna hur mycket nyttiga ärenden som helst. Eller så kan man helt enkelt vila när alla andra jobbar häcken av sig.
Nåja jag ska kankse på en spelning ikväll...hehe...jag är inte så flitig som jag bör. Ska se Skaburbian Collective. Rekomenderas varmeligen. Kolla Myspace...



Denna bild förklarar mina känslor inför en plugglördag...

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0