Det var länge sen.

Godmorgon eller god förmiddag kanske man säger. Länge sen jag uppdaterade. Alldeles för länge. Nu är det höst igen. Mysigt. Ska alldeles strax bege mig ut för att springa en runda. Det behövs. Börjar känna i kroppen att den är otränad. Sen ska jag cykla till jobbet. Usch hade velat he en lång semester. Är inte riktigt i balans med jobbet. Har varit ledig för lite. Vad ska man ha för höst/vinter jacka i år. Tycker att utbudet är alldeles för tråkigt när man tittar i affärerna på stan och på nätet. Det är som inget nytt utan samma gamla som hållt sig i flera år nu. Funderar på att bli ännu tråkigare då genom att införskaffa en trenchcoat som håller genom alla tider. Om man bara hittar en fin. Längtar nästan tills amn får börja använda den varma vinterjackan. Det är så svårt att jkä sig ibland med tanke på vädret.

Nä nu måste jag rusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0