Working woman.

Då har jag gjort mina tre nätter. Jag överlevde. Ännu viktigare, mina patienter överlevde. Det var faktiskt ganska kul att jobba. Att vara tillbaka på sjukhuset. Och jag kände mig inte så lost som jag hade trott utan kunskaperna fanns kvar. Det var ändå tur att vi hade en lugn helg, för jag var inte riktigt lika effektiv som jag kan vara. Benen gick i slowmotion kändes det som trots att jag ville småspringa. En sak hade jag inte räknat med, jag var så ofantligt trött. Efter en natt kunde jag sova hur länge som helst och jag är fortfarande trött. Om det beror på mörkret eller för att hjärnan fått arbete det vet jag inte. Men det skrämmer mig att jag var så trött, hur ska det bli i sommar när jag ska jobba natt...

Kommentarer
Postat av: Tora

Det är ju stor skillnad med att jobba sommartid. Så kan bara inte vara bättre tid av året för att orka jobba. Energi av massor när solen skiner. Livet leker.

2012-02-07 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0