En natt på hotellet.

Nu ska jag strax sova. Nils sussar tungt bredvid mig efter en lång dag. Fylld av en tredjedels bilkörning, en tredjedels ätning och en tredjedel slötid på hotellet. Eller slö och och slö. Avslutade dagen med ett träningspass på hotellets gym. Skönt efter så många timmar sittandes. Tror det är bra för mina gravidben oxå. De har inte svullit men risken finns ju och blir ju inte bättre av stillasittande. Nils försökte gymma på mattan. Och sparka lite pilatesboll.

Han är så tapper våran grabb. Inget gnäll alls men ser ju att han är less på att sitta i bilen. Och blir överlycklig de få stunder vi pausat och sträckt på benen. Hade han varit äldre hade vi belönat honom på nått sätt men just nu är det ju svårt att förklara för honom vad det är som är så bra. Han får vår kärlek helt enkelt.

Kanske svårt att se men jag bifogar en bild på våra resväskor. Jag har den lilla och har både mina och nisses kläder. Träningsskor och platttång. Jonny är ensam med sin väska. Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0